Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper med over 2500 lokasjoner i Norge og resten av verden. Vi består av over 500 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Med et langsiktig perspektiv i alt vi gjør, jobber vi for å skape noe som er større enn summen av den enkelte. Vi drives av å utnytte teknologi og kraften i kontinuerlige, inkrementelle forbedringer til å bli litt bedre –
hver eneste dag.
Intility kjennetegnes ved høy kvalitet og fornøyde sluttbrukere. Sentralt for dette står vår Device Operations Center, som bygger på en bransjeledende, industrialisert Device Management-plattform. Vi er i sterk vekst og søker flere dyktige teknikere til å bli med på laget.
I rollen som Device-tekniker vil du være en del av et spesialisert Device Operations Center-team som jobber operativt med support, der teknisk problemløsning utgjør en stor del av jobben. Arbeidet vil omhandle support av Windows og klient-relaterte problemstillinger. Vi investerer i verktøy og har løpende utvikling av egne grensesnitt for at du som tekniker har de beste forutsetningene til å løse problemer på en god måte.
Du vil også være en del av et dynamisk og kompetent miljø på mer enn 40 kollegaer som jobber i fokuserte team innen Device Management-fagfeltet som helhet. I tillegg til å hjelpe brukere være i flyt gjennom problemløsning, jobber vi utstrakt med dataanalyse og automasjon av feilrettingen for å være proaktive med underliggende feilkilder. Rette kandidater vil ha gode muligheter til faglig utvikling og spesialisering innen hele Device & User Workspace-feltet.
Arbeidsoppgaver:
- Håndtering av eskalerte, klientrelaterte supporthenvendelser
- Tett samarbeid med øvrig supportapparat i Intility
- Oppgaver knyttet til management-verktøyene ConfigMgr, Jamf og Intune
- Feilsøking av klienter, mobile enheter, operativsystem og klientapplikasjoner
- Benytte data og kode som kilde til økt automasjon og feilretting av underliggende feil
- Delta i prosjektarbeid for migrering av nye selskaper til plattformen
- Dialog og samarbeid med kunder, tredjeparter og interne avdelinger
- Bidra til kontinuerlig utvikling av Device Management-plattformen
Vi ønsker søkere med følgende kvalifikasjoner og egenskaper:
- Fagbrev, fagskole eller høyere utdannelse innen IT/teknologi
- Har jobbet med IT-support eller klientadministrasjon de siste 1-3 årene. Nyutdannede oppfordres også til å søke
- Gjerne har teknologi som hobby også ved siden av jobb
- Erfaring med Config Mgr, Intune eller Jamf er en fordel, men ikke et krav
- Synes automasjon og utvikling er spennende, gjerne med noe erfaring
- Har gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner i et skandinavisk språk og engelsk
- Hjelper kollegene dine, ikke fordi du må, men fordi du har lyst
Vi tilbyr:
- Mulighet til å jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere
- Et svært godt arbeidsmiljø med bratt læringskurve og muligheter for å skape noe i din arbeidskarriere
- Varierte arbeidsoppgaver
- Kontinuerlig faglig påfyll gjennom Intility Academy og mulighet for å ta relevante sertifiseringer
Hos oss er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Her får du en ekstra ferieuke i året (til sammen seks uker ferie). Intility tilbyr ulike treningsgrupper, som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kolleger, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. Det arrangeres sosiale happenings gjennom hele året, alt fra lønningspils, spillkveld og julebord, til kanotur og ski-weekend på Hemsedal. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg lager vi middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie.
Legg ved søknad, CV og vitnemål fra videregående skole, i tillegg til karakterer fra eventuell fagskole eller høyere utdanning.
Søknader vil bli behandlet fortløpende.
Vi gleder oss til å lese søknaden din!